mandag 12. november 2012

London:)

Nå som jeg er så godt i gang igjen kan jeg likegodt kjøre på med enda et innlegg med London som tema. Det var en fantastisk tur med Maren, storesøster og mamma.
Vi reiste tidlig torsdag den 1. november og fikk hele dagen til shopping. Hotellrommet var ikke klart da vi kom, så vi bestemte oss for en lunsj før vi skulle sjekke inn og freshe oss opp før shoppingen begynte. Vi var vel så ivrige etter å handle at det endte med at vi droppet freshingen og var ikke tilbake på hotellet før klokken var nærmere 2130. Det er så mange inntrykk, flotte utstillinger og opplevelser at tiden bare fløy fra oss. Men uansett, vi sjekket inn og fikk en liten overraskelse da vi kom inn på rommet. Det stod det en kingsize seng og en ekstraseng. Rommet i seg selv var kjempe fint, og mer enn stort nok for oss fire, men bare en for lite sengeplass. Vi fikk en seng til og de beklaget så mye over at det ble litt trangt så de skulle ordne noe for oss dagen etter. Det var faktisk ganske koselig å være samlet på samme rom, så vi droppet alternativ to.

Dagen etter våknet jeg 0620... Hva skjer med det når man har barnefri og er på jentetur?? Jaja, førstemann på badet i det minste, så når de andre stod opp var jeg ferdig. De hadde faktisk cottage cheese til frokosten så jeg klaget ikke. Det er noe ekstra kos med hotellfrokoster syns jeg, selv om de ikke var så flinke til å fylle på når det gikk tomt for glasser og lignende. Klokken 10 var vi klare for nok en runde med shopping, og sånn gikk stort sett dagene. Lunsj og middag på flere forskjellige restauranter og en god del kaffe latte på Starbucks.

Det var en utfordring å unngå gluten, men jeg klarte meg faktisk. De gangene jeg slet var da mamma og søstrene mine bestilte pizza med kylling og pesto eller cookies og muffins på Starbuck.
Åh, men jeg skulle gitt mye for å hatt en "normal" mage som ikke ble kranglefant av mel. Den siste dagen gikk vi på Pizza Hut. Planen var at jeg bare skulle ta en salat, men til min store glede hadde de glutenfri bunn!!! Om ikke det var nok så hadde de glutenfri brownies på Starbucks på flyplassen. Fanken at jeg ikke hadde sett etter det før da... hehe:)

Hvor mange timer vi var på Zara er jammen ikke godt å si, men det sier vel sitt når jeg ikke har handlet andre plasser enn der til meg selv, utenom sko da. Zara i mitt <3  Vanligvis pleier det å være et par ting jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt, og denne gang er intet unntak. HVORFOR kjøpte jeg ikke den nydelige toppen på Miss Selfridge?? Tok til og med bilde av den i prøverommet...

Ingen London-tur uten musikal. Vi valgte å se "We will rock you". Det var en fantastisk opplevelse med flinke sangere. Satt med gåsehud og smil om munnen om hverandre, så den anbefales på det sterkeste.

Alt i alt en uforglemmelig tur som frister til gjentagelse!!!

Ivrig? Høhø
En tur innom Victoria´s secret...




Vakre modeller...

Falt pladask for denne kåpen - Zara:)


Goodbye London, hope to see you again soon




Takk for turen, skjønne :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar