mandag 19. november 2012

Sykdom og frustrasjon

Det har vært en fæl uke med sykdom, og jeg har følt meg skikkelig dårlig. Frem og tilbake hos legen, ja- det var faktisk 3. gang idag. På onsdag som var fikk jeg svar på prøvene jeg tok. Ingen mangler heldigvis, men borrelia-testen hadde gitt utslag så da måtte jeg ta enda en. Den har jeg ikke fått svar på da.. Fikk penicillin i hvertfall, så nå MÅ det gå oppover.

Jeg er så frustrert over at jeg ikke får trent, så det drives planlegging på høyt nivå mens jeg ligger i sengen. Får snart liggesår:/ Det er nå 3 uker siden sist økt så i og med at det er sykdom som har stoppet meg, må jeg begynne rolig. Hvis det blir noe trening denne uken, vil det sannsynligvis ikke bli før fredag eller lørdag. Viljen og motivasjonen er der, nå mangler bare styrken!!
Ønsker alle en fin mandagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar