lørdag 29. september 2012

fifty shades of...

Opp og hopp, det er lørdag.... Jeg var veldig i tvil om jeg skulle på trening idag, fordi jeg har vært på Elixia fem dager allerede, og har avtale med Maren imorgen. Kroppen trenger jo hvile også.. Fant ut at jeg bare skulle ta en times gåtur på mølla for å få blodpumpa til å jobbe litt, men hva skjedde? Andreas (mannen), kjøpte seg iPhone 5 igår, noe jeg hvertfall ikke skulle ha. Men jeg har en lei tendens til å kjenne en kraftig trang til å kjøpe ny iPhone når det kommer en ny, så jeg gikk av mølla og ble dratt ned til Elkjøp i etasjen under. "Har dere flere iPhone 5 igjen... i hvit," spør jeg. En igjen er svaret. Det er skjebnen, tenker jeg og 5 minutter senere går jeg fra butikken med et smil om munnen og en ny telefon i hånden. Lett som en plett er den forrige telefonen solgt, og jeg føler meg med ett noen tusenlapper rikere :)

Så sånn gikk det med treningen idag :p

Tilbake til overskriften så har jeg begynt å lese den første boken i triologien "Fifty shades", og er egentlig bare ivrig til å fortsette lesingen. Har jo hørt så mye om den boken, at man rett og slett ikke kan la være. Når det er sagt så var jeg ikke klar over at den var på hele 556 sider.

Nå skal jeg bare kose meg videre med bok, smågodt og mango-te i sofaen, siden Andreas aka "festløven" er hos en gammel venn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar