tirsdag 25. september 2012

Hold på hatten!!

Hei folks!

Skal si det blåser friskt idag gitt. Følte nesten at taket på huset skulle blåse bort inatt. Krysser fingrene for at det ikke begynner å regne i løpet av dagen, for det ville blitt en stilig kombo.

Det blir en ganske sen kveldsøkt idag siden mannen jobber til 20, men med den rette innstillingen så er ikke det noe problem for meg. Kanskje jeg til og med drister meg til å se Privat Praksis i kveld på tv. Egentlig er det litt i seneste laget, så det beste er å se det i opptak dagen etter. 

Jeg har lyst å få med noen bilder av meg også på bloggen, men det er jammen ikke lett å ta bilde av seg selv på trening. For det første syns jeg ikke det er så fint med bilder tatt av seg selv i speilet, og for det andre er det ikke bare-bare å drasse med seg kamera for å spørre om noen kan knipse bilde av meg i squat-positur :P 

Kveldens økt: bryst og biceps
Middag: Kjøttkaker i brun saus

Jeg skal huske å ta bilder av maten, hvis det ser fristende ut da!

Tataaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar