fredag 21. september 2012

Fredagsfølelsen

Dagene går så utrolig fort etter at jeg begynte å jobbe fulltid. Det kan kanskje ha noe med at strkturen på dagene som regel alltid er like. Da jeg var student styrte jeg min egen dag slik det passet, og i tillegg hadde jeg to deltidsjobber. Nå jobber jeg fra 8-15, som er fantastisk deilig fordi man får så mye mer ut av dagen. Kveldene går ofte med til trening, men det er sånn jeg liker det.

Igår kveld ble det er tøff økt på ryggen. Å trene ryggen er noe av det kjekkeste jeg vet, fordi det er den muskelgruppen jeg er sterkest i, og vet at jeg klarer tunge vekter. Armene derimot.... Say no more:) Snek også til meg en bitteliten runde på mølla, fordi jeg savner sånn å løpe etter at jeg startet med denne muskelbyggingen. Det var faktisk ganske deilig de 20 minuttene det varte.

Jeg gikk gjennom disse øvelsene:

Lat pulldown
Straight arm lat pulldown
Seated row
One arm dumbbell row (i planke)
Back extensions
Barbell row


20 minutter på mølla, med 4 minutter intervall (20 sekunder på, 10 sekunder av)
Litt mageøvelser måtte jeg, som alltid, også ha med.

I kveld er det gluteus maximus som skal få kjørt seg litt, hehe:)

Ha en herlig fredag i høstsolen, så skrives vi i kveld!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar