søndag 30. september 2012

God "morgen"

Det som er så digg med at jentene begynner å bli så store er at de leker på rommet ganske lenge før tålmodigheten tar slutt på morgenen.

Idag stod jeg faktisk ikke opp før klokken var nærmere 10, og da er det ulovlig å være misførnøyd. Disket opp en stor frokost til meg selv, siden festløven fremdeles lå og sov. Jeg var kanskje litt overivrig for det ble en heftig porsjon og klarte bare så vidt å spise alt opp. Uansett - skal man bli stor og sterk må det masse mat til.

Før øyeblikket står 3-åringen og pynter rosa muffins mens mamsen blogger, er det lov?!:p Her er resultater av den ene... Med denne mengden pynt, var det bare nok hjerter til 5 av 15 muffins, men hva gjør vel det? Hun skulle bare ha to stykk selv uansett, hehe.


Vi skal på middag til mine foreldre å spise ytrefilet senere og etterpå blir det treningsdate med Maren på Elixia. Tar med kamera slik at jeg får tatt litt andre bilder enn bare mat også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar