tirsdag 25. september 2012

Jeg elsker når..

Treningen gir resultater. Jeg klarte å løfte tyngre idag enn sist uke, og da er det utrolig motiverende å fortsette å kjøre på. Det er rart hvordan dagsformen spiller inn når det kommer til trening, med tanke på hvor tungt det var igår sammenlignet med idag. Jeg vet at jeg har mye å jobbe med når det gjelder det å bygge muskler, men dette er noe jeg virkelig vil, og dette skal jeg klare.


Min søster og min partner in crime til fitness har også en blogg, og her kan du kikke innom å lese hva hun har i tankene :) Flaks for meg at hun var på jobb på Elixia, slik at hun fikk knipset et bilde av meg etter treningen ikveld.

Vel hjemme fra treningen snekret jeg sammen cottage cheese, tyrkisk yoghurt og yacon sirup (som du forresten kan kjøpe her). Jeg tuller ikke når jeg sier at det smakte himmelsk. Perfekt som kveldskos til Privat Praksis.

Natta folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar