onsdag 19. september 2012

LilleLørdag!

God morgen solstråler!

Idag er det lillelørdag, og halvveis i uken. Jeg syns alltid det er så digg når man begynner å nærmer seg helg igjen. Idag skal jeg jobbe litt lengre, for så å ta turen til frisøren og legge inn litt ekstra striper. Det er bare to uker siden jeg stripte det, men jeg var ikke helt fornøyd med resultatet. Det er så fælt å klage syns jeg, så det ble utsatt og utsatt helt til siste frist, men nå blir det andre boller. Deretter må jeg ta igjen gårsdagens økt, som dessverre måtte utsettes. Min kjære var ikke hjemme fra jobb før rett over 21, og da blir det litt knapt med tid til trening.

Dagens økt blir derfor:

Biceps og bryst
 - Singel curl
 - Konsentrert curl
 - Cable curl
 - Benkpress
 - Cable crossover flyes
 - Barbell pullovers

Så tenker jeg at vi skal få kjørt litt på magen også. DEN følelsen elsker jeg - gangsperr i magen. Hihi!!







Nå har jeg fortært dagens frokost som bestod av min elskede cottage cheese, tyrkisk yoghurt og peanøttsmør. Var faktisk overraskende godt, så det frister til gjentagelse med et lite dryss kanel på toppen. Back to work!






Hey ya´ll!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar