mandag 15. oktober 2012

24 hours is too little

For jeg har så lyst til å gjøre så mye, mye mer enn det jeg faktisk får tid til på én dag. Bare en, eller kanskje to hadde vært mer enn nok, så dersom det er mulig å ønske seg det til jul, står det på 1. plass.

Jeg var tidlig på jobb idag, fordi jeg visste at det var mye på agenda. Klokken 0700 var jeg på plass igjen etter en helg som bare har gått så alt for fort. Igår var vi på tur i Arboret og det var så utrolig masse flotte farger å se. Høsten er en flott årstid. Jeg liker høst. Men det var kaldt, og selv om det var sol så varmet den ikke spesielt mye , i tillegg til at det begynte å skye til.
Note to self: Ikke gå på tur i conversesko i medio oktober; det kan føre til forfrosne tær. Man lærer for hver dag, ikke sant? Jeg har alltid vært en frossenpinn, men allikevel er jeg ikke flink til å praktisere "klær etter vær". Mens vi venter på neste sommer kan vi drømme og bort til Maldivene, hvor vi var i mars 2011.....

I ettermiddag har jeg vært på jobb på Gina Tricot Madla, hvor jeg har vært i snart 5 år. Gud, men jeg sliter med å la være å handle klær når jeg er på jobb der. For hver gang jeg jobber er det kommet så mye fint. Denne gang klarte jeg å la være, ene og alene på grunn av alt det kjekke jeg skal shoppe når Maren, storesøster og mamma reiser til London den 1. november. *LYKKE*
Fin bluse+fin bukse=dødsfint sammen

Etter at jeg var ferdig på jobb tok jeg turen opp på Elixia med mål om å slå fredagens tid på mila. Det var fryktelig tungt idag, men jeg klarte å nå målet med 1 minutt og 16 sekund. Ikke allverdens, men allikevel oppnådd. Det betyr at ukas mål er satt, som er 5 mil totalt og at jeg skal klare å løpe enda raskere enn sist ihvertfall én gang.

Vel hjemme ble det en kjapp dusj etterfulgt av cottage cheese og tyrkisk, som jeg forøvrig begynner å bli en smule lei av nå. Jeg må visst begynne å tenke litt mer kreativt igjen. Nå begynner snart Homeland på TV2, og dersom du ikke har sett det allerede, er det bare til å sette igang! Det er så utrolig spennende.



Ha en fortsatt fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar