torsdag 4. oktober 2012

Blood, sweat & tears

Da jeg vurderte frem og tilbake om jeg skulle satse på Bodyfitness, var jeg veldig klar over at det innebar vektøkning og strammere klær. Jeg har også lest en del blogger om fitness, hvor de har sagt at det er tøft og at man kan oppleve at man lurer på hva man har begitt seg ut på. Jeg visste vel også innerst inne at det skulle bli vanskelig, og det har jeg fått smake på idag.

Det var på hengende håret at jeg nesten bare droppet hele greiene. Ikke fordi jeg ikke har fremgang, for det har jeg så absolutt. Men i og med at jeg er slank så merker jeg økningen i volum ganske raskt, selv om det kun er snakk om få kilo.

Jeg er ikke en person som gir opp lett og etter mange runder med meg selv idag, har jeg bestemt meg..
I´m NOT giving up.. Det er fremdeles litt blandede følelser i sving, men jeg må bare bestemme meg for å takle det som følger med. For øyeblikket sitter jeg og tripper - venter på at mannen skal komme hjem, så mor får tatt sine squats. Opp med humøret, Karri:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar