tirsdag 2. oktober 2012

Musliblanding

Jeg lagde en musliblanding av nøtter og frø igår som smaker kjempegodt. Den passer perfekt i yoghurter og cottagecheese, eller bare som småsnacks. Det varierer litt hva jeg har i men, blandingen består denne gang av:

Mandler
Hasselnøtter
Linfrø
Sesamfrø
Solsikkekjerner
Gresskarkjerner
Cashewnøtter
Kokos
Litt sukrin+

Grovhakker nøttene først, så steker jeg blandingen med litt smør på svak varme i cirka 20 minutter, før jeg guffer opp. Da blir de ristet og man får frem de gode smakene. Vanligvis pleier jeg å ha i valnøtter også, men de hadde ikke mer igjen på butikken igår. Kokosen og sukrin har jeg i til slutt.

På mandag skal jeg på min første formsjekk på Club Athletic, som er klubben jeg skal stille for. Det blir spennende!!!

Vi skrives

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar