fredag 19. oktober 2012

Jentekveld

Jeg har en avhengighet for gele-negler med fransk manikyr og har hatt min faste negledame i cirka 10 år nå, men i og med at hun bare jobber dagtid tenkte jeg å teste en annen. Det var ei jeg kjenner som anbefalte sin negledame og det var jo supert at hun fikser negler på kvelden. Resultatet var alt annet enn lekkert og jeg angrer på at jeg brukte 500 kroner på tull. Skulle tatt bilde slik at dere kunne sett forskjellen. Siden jeg har hatt fri idag benyttet jeg muligheten til å snike inn et neglefiks klokken 11, og jeg er superfornøyd som vanlig. Hun er bare fantastisk dyktig og det er så beint at det ser ut som pålimte tipper. Look at this


Eldstejenta har ei venninne på overnatting idag, så da hun kom klokken 17 i ettermiddag var det klart for nachos. Vi har kost oss med chips og brus. 6 åringen uttrykte stor glede over at Andreas skulle på pokerkveld til en kompis, fordi da kunne vi ha en ekte jentekveld. Nå er de lagt, men jeg tenker meg at det kan ta laaaang tid før de sovner for jeg hører at de hvisker og tisker i etasjen over. Jeg husker jo selv da jeg var på overnatting hos andre da jeg var liten. Det var så kos, men ikke fullt så kult dagen etter når man blir sur og grinete av mangel på søvn. 

Satser på en heftig treningsøkt imorgen, for målene jeg satte meg for uken kan jeg se langt etter med mindre jeg løper 3 mil på to dager. Når jeg tenker meg om så er det jo ikke umulig det, eller :p Jeg ser for meg at det blir en sunn lørdag etter fråtsefredag. En god kyllingrett, med en fargerik og fristende fruktsalat til dessert høres godt ut. Regner med at jeg går for det, så skal jeg legge ut oppskrift med bilder i løpet av lørdagskvelden.

Avslutter dagens siste blogginnlegg med vakre høstbilder fra forrige søndagstur til Arboret

 Fantastiske farger

 Kald, med glad:)

 Se på den rødfargen!!
Det er et ekorn pilende opp på grenen til venstre på bildet:)


God helg!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar