fredag 12. oktober 2012

It´s the hard-knock life

Heisann!

Denne uken har ikke vært annet enn travel føler jeg, og plutselig var det fredda´n igjen gitt. Mandag var det jo formsjekk og dagen jeg bestemte meg for å legge Bodyfitness på hylla. Jeg kan nå si at etter disse 4 dagene, at det føles som om 50 kilo er fjernet fra skuldrene. Det er fordi treningen mistet litt av meningen - nemlig at det skal være gøy. 

Tirsdag hadde jeg besøk av min gode venninne som jeg har kjent helt fra barneskolen. I de siste 10-12 årene har vi to blitt skikkelig gode venninner, og hun er en jeg virkelig kan være meg selv med. Vi kan lett være med hverandre og kun se en av våre favorittserier på tv en hel kveld. Noen ganger har det faktisk vært slik at vi helst ikke ville ha med andre, fordi vi ville se tv og ikke snakke :P Det er litt sært kanskje, men det er en avslappende følelse. På tirsdag ble det ikke sånn, for hun har nemlig vært så heldig at hun har vært en hel måned i Italia. Jeg har IKKE vært misunnelig... Det ble forresten en ny mil den dagen.

På onsdag reiste jeg til Oslo på kurs med jobben, og jammen var det på tide at jeg kom meg til hovedstaden. Jeg har nemlig ikke vært der før, og i for en JENTE som nærmer seg 30 var det kanskje på sin plass at det kunne krysses av the bucket list? Jeg jobber på Handelshøyskolen BI, og begynner i bacheloravdelingen i november, noe jeg gleder meg veldig til. 
Etter at kurset var ferdig fant jeg et Elixia-senter hvor jeg fikk løpt litt fra meg. Hver gang jeg flyr samler det seg væske i anklene og da er det godt å få beveget seg litt. Det var da jeg fant ut at målet for uken skulle være å legge minst 5 mil bak meg. Senteret på Ringnes Park var flott, stort og luftig med hyggelig ansatte som tilbød seg å passe kofferten min under økten:)

Torsdag var vi på kurs igjen, men det ble dessverre ikke tid til trening. Tiden strakk rett og slett ikke til og jeg var sent hjemme. Etter to intensive dager i Oslo sluknet jeg i sengen klokken 2230 og det er tidlig til å være meg.

Det har vært en utrolig travel dag på jobb idag på grunn av to dager som gikk med til kurset. Mye å ta igjen så den som trykket på kaffemaskinen på jobb klokken 0700 idag, det var meg. Det er ofte litt deilig å komme så tidlig for da slipper man telefoner og andre forstyrrelser. I pausen var jeg forresten innom Interoptik på Straen senteret. Det fant jeg meg noen nye briller, men jeg skal ta en ny synsprøve før jeg bestiller, for noe rart har skjedd med synet det siste året (Oops?) Jeg hadde ihvertfall noen fine timer med mine skjønne små før jeg stakk på trening. Det ser ut som at målet jeg satt meg på onsdag går unna med et svosj, for det ble i overkant av 1,3 mil igjen. Siden jeg hadde en pause fra løpingen i nesten 6 uker, er det litt uvant for føttene så nå har jeg klart å få en vannblemme på stortåen. Dustetå!!


Drister meg til et briefebilde. Om ikke rumpa er min stolthet så kan jeg vise frem det jeg er mest fornøyd med, ikke sant?





Dette var da ukens oppdateringer, men jeg er plutselig tilbake imorgen. Da blir det CardioEnergy på Elixia, pluss en mil. Da har jeg nådd målet og jeg skal nyte dagen! På menyen står det pizza... 

Ha en finfin fredagskveld <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar