fredag 19. oktober 2012

Graduationday

Jeg er så stolt over at jeg klarte å gjennomføre studiene mine uten å ha hengefag etter at jeg offisielt sett er ferdig. Igår var det graduering på BI Stavanger for alle bachelorstudentene og av det jeg vet, var det ganske mange som må ta opp fag fra både første, andre eller tredje studieår. Men ikke jeg - travle tobarnsmoren, med to deltidsjobber, treningsentusiast og kone har fått det til. Det var faktisk et mål for meg å bli ferdig, så det var ei lykkelig jente som gikk opp på scenen og mottok vitnemålet fra rektor igår.

Det ble ikke særlig sent, og var vel hjemme rundt midnatt tenker jeg. Utrolig irriterende at jeg alltid stikker tidlig hjem, men det er ett eller annet med meg og lengsel etter sofakrok når jeg er ute. Jeg får for meg at jeg bare MÅ hjem. Og for ikke å snakke om konsekvensene av noen glass vin.... Dagen derpå er håpløs så derfor tok jeg avspasering idag. Må heale meg litt med ekstra søvn og litt Ben&Jerry´s i kveld.

Vi snakkes senere håper jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar