torsdag 4. oktober 2012

Amors piler på Elixia

Igår stakk jeg på trening i 17 tiden, mens 6 åringen var i barnebursdag. Effektivisering kalles det, og deilig var det å være ferdig trent når klokken var 19. Så på de to timene med trening ble det 20 minutter med rask gange på mølla for å få varmen i meg *frossenpinn*- som ble etterfulgt av diverse øvelser på biceps og bryst.

Jeg er ikke noen ekspert på treningssenteret, og er av og til usikker på om jeg gjør øvelsene riktig i forhold til maximum utbytte og minimum skade. Derfor setter jeg pris på om noen hjelper meg med teknikken mens jeg holder på. Så igår var det en grei fyr som lurte på om jeg ville ha hjelp til å utføre øvelsen riktig, og da takker jeg selvsagt ja.

Så han viser og styrer på for å få meg til å gjøre riktig, samtidig som hans wingman står og ser på. Det hele var faktisk veldig lærerikt - helt til jeg var ferdig utlært... Da kom det en masse spørsmål:

- Trener du ofte her eller? Ja, nesten hver dag sier jeg
- Trener du til noe spesielt? Ja, bodyfitness
- Ser ut som du har anlegg til det svarer han da *rødme*
- Pleier du alltid å trene på denne tiden da? Nei, som regel litt senere, sånn 20'ish
- Skal du trene imorgen da? Ja, tror det
- Kanskje jeg også trener i 20-tiden imorgen, da sees vi jo...

Åh, hele greia ble bare skikkelig klein, og i tillegg hadde jeg tatt av meg gifteringen fordi jeg ikke vil ødelegge den med manualene. Men man skal vel ikke se bort i fra at han bare ville ha en venn å trene med :p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar