mandag 29. oktober 2012

Hvilken dag er det idag?

Det er MANDAG. Hvis ikke dette blir en bra uke så vet ikke jeg. Det har vært en travel, men kjekk dag på jobb så jeg har fått gjort masse. I kveld jobber jeg på Gina Tricot så det blir nok en mandag med skumle fristelser og lekre ting jeg har lyst å kjøpe. Av og til tenker jeg at den blusen/kåpen/kjolen hadde vært veldig fin å hatt på meg i London, så jeg må bare holde meg i tøylene idag. Får bare tenke på alt det fine jeg skal kjøpe når vi reiser på torsdag. Ah, jeg gleder meg sånn:))

Jeg hadde store planer om å steke kjøtt og koke egg som jeg skulle spise idag, men det gikk bare helt i glemmeboken og derfor ble det salat med egg og avocado til lunsj. Hva det blir til middag er jeg enda litt usikker på for det kommer helt an på hva de har i ferskvaredisken idag, eventuelt kjører jeg bare skyr og cottage cheese.

Etter jobb på Gina tar jeg trappene opp til Elixia for å få svettet litt. Jeg håper virkelig ikke at beina er så tunge som de var igår, for det var virkelig hardt. Hvis det blir tilfellet så kjører jeg på med litt styrke på gluteus maximus (jeg bare elsker det navnet:).

Det er en travel dag, men that's the way -aha, aha- I like it!

Skrives

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar