lørdag 20. oktober 2012

Et hundeliv

God lørdag!

Vi våknet relativt sent idag, og det er alltid så deilig. Vi hadde jo overnattingsbesøk igår så det var litt overraskende at de sov så lenge. Jeg kom meg på trening rundt halv tolv, med et mål for øye; nemlig å løpe fra meg hodepinen som kom på grunn av høyt inntak av sukker igår kveld. Jeg blir virkelig uvel av det, noe som er ganske irriterende for jeg vet at det skjer hver gang. Selv om jeg vet hva resultatet etter en sånn dag betyr, gjør jeg det allikevel. Men det er vel sånn vi mennesker er laget - forbidden fruit er alltid best.

Forrige rekord på mila ble slått idag med nesten ett minutt, samtidig som jeg løp lengre enn noen gang, nemlig 1,52 mil og det betyr vel at totalen på fem mil er langt innenfor rekkevidde.

Tilbake til overskriften, for vi har nemlig en liten chihuahua på besøk idag og hun skal være her til imorgen. Det er ganske kos og minstejenta er fra seg av glede over den nye husgjesten vår. Får håpe det slutter å regne snart så vi kan ta på hunden den stilige hettegenseren og gå en tur. Den er korthåret, så jeg vil nødig påstå at den er veldig sjarmerende på bilder. Ser vel helst ut som et dyr man kan finne på søppelplasser i et fattig land?

Det blir hjemmelaget hamburger med cheddar og salat i kveld. I tillegg har jeg gått til innkjøp av mange gode frukter til fruktsalaten, åh som jeg gleder meg!!! Siden det er lørdag så vil jeg driste meg med en klatt pisket krem tenker jeg.

Skrives senere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar