lørdag 27. oktober 2012

Nå er det vel vinter?

Å fyttigrisen så kaldt det er idag. Da jeg skulle kjøre til trening imorges (klokken 1030..) var det is på bilen og fryktelig glatt på veiene. Det er litt skummelt å kjøre på glatt føre syns jeg, men jeg kjørte forsiktig etter at jeg fant ut hvor glatt det faktisk var.

Nede i parkeringsanlegget på Amfi Madla så kan man få vasket bilen for hånd, ja man betaler jo noen for å gjøre det da:) Jeg tenkte at siden det er perfekt vær for ren bil så slår jeg til med det. Jeg parkerte bilen der og gledet meg til å hente ren bil da treningsøkten min var ferdig. Men, neida, de hadde ikke fått tid til min bil i løpet av 2,5 timer så jeg måtte pent kjøre hjem igjen med skitten bil. Ikke at det er verdens undergang, men når man forventer noe så blir man litt skuffet hvis det ikke blir sånn man har tenkt.

Jeg fikk heller ikke med meg ungene på Ostehuset for de ville heller sparke opp på Rema 1000 for å kjøpe lørdagsgodt. Da tok vi med oss plastikken som vi kildesorterer, og sparket vår vei opp i butikken. Eldstejenta ville betale for sitt eget godteri så hun tok med seg lommeboken full av en-kroninger og fikk kassamannen til å telle for harde livet. Kjente jeg ble litt varm i toppen, men det var litt sjarmerende av henne også. Følte seg litt voksen da tenker jeg.

På vei til butikken for å kaste plastikk. Viktig å kildesortere:))
Det var litt "seigt" på trening idag siden jeg ikke har fått løpt noe siden mandag, men det ble rett over 1,4 mil for å kompensere for det halvgjennomførte intervalløkten jeg hadde planer om. Jeg er ihvertfall godt fornøyd, og satser på nok en økt imorgen. Da tenker jeg å ta turen til Elixia sitt flunkende nye senter i Hillevåg så jeg får sett det også. De åpner 08:00 på søndager, så da slipper jeg å vente helt til Elixia Madla åpner klokken 12.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar