lørdag 27. oktober 2012

Golddigger

Neida, ikke en vanlig golddigger. Jeg hadde store planer om å ha bacongull til kveldskos idag siden det er lørdag, så når jeg skulle kjøpe det på butikken idag var det til min store fortvilelse - TOMT. Sender SMS til Andreas i håp om at han kan kjøpe med seg en pose fra Coop'en på Madla siden han var på trening. Det er ikke alltid like lett for menn å finne fram i jungelen av matvarer så han brukte vel ett kvarter på å finne den dypt ønskede posen med bacongull til meg. Nå er det ihvertfall i hus og den bør smake godt.

Ellers ble det hamburger med cheddar, bacon og salat til middag, en repeat fra forrige lørdag altså. Ikke så veldig spennende, men det smaker godt og er helt etter den filosofien jeg kjører i forhold til mat for tiden. LCHF-tider på gang og jeg kjenner at jeg liker følelsen av å ikke gå sulten en time etter at jeg har spist. Magen trives også med dette kostholdet så da kan man ikke klage?

Joda... det er en burger UNDER osten og bacon'et:)

Nå er det på tide å snurre film og kose seg med et stort glass Pepsi Max *Oops*

God kveld videre!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar