onsdag 17. oktober 2012

Hungrygirl

God aften ja:)

Hungrygirl er meg det.. De siste dagene har jeg spist masse mat, men føler at jeg aldri blir skikkelig mett. Som jeg nevnte i forrige innlegg så har døgnet for få timer til at jeg skal få tid til alt jeg ønsker, derfor har matlaging blitt litt nedprioritert. Det er jo litt irriterende det da, for ingenting slår et skikkelig og næringsrikt middagsmåltid, eller hur? Jeg er fryktelig sugen på noe digg også, så jeg har holdt pusten når jeg har gått forbi smågodthyllene. Det lukter jo himmelsk!!
Det får vel bli nok et mål: variasjon i maten.

Idag var jeg hos optiker for å få svar på min mistanke om at synet mitt har endret seg i det siste og jammen hadde jeg rett. Jeg må tilbake imorgen for en dobbelsjekk fordi optikeren merket at øynene mine var "slitne" etter en dag på jobben. Han er utrolig flink og jeg føler at jeg blir tatt alvorlig når jeg ytrer mine bekymringer for øynene. Det er jo et verdifullt sett med utstyr som man må ta vare på:)

Rett over 1 mil og 4 kilometer på mølla idag. Jeg er veldig fornøyd med det, men storetåa plager meg og førte til at løpeturen ble kortere enn planlagt. Sist jeg hadde vondt i den fant jeg ut at det var en vannblemme, og nå er den rett og slett tilbake, og siden jeg ikke hadde nål til å sprekke med så måtte jeg avslutte. Det er ingenting som er mer irriterende enn å føle at man har mer å gi, men så er det andre ting som stopper deg enn selve kondisjonen. Jeg fikk kjørt magen litt etterpå og satser på litt gangsperr til da:)

Nå skal jeg se opptak av Privat Praksis fra igår. Er det ikke irriterende at det går så sent på tirsdager?

Imorgen skal jeg på Graduering, men forteller mer om det senere...
Hmmm -what to wear??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar