mandag 22. oktober 2012

Hotelliv Oslo

Temamøte med jobben på BI i Nydalen idag. Det kommer godt med når jeg starter i ny avdeling i starten på november. Jeg var tidlig på flyplassen idag og flyet gikk 0730 fra Sola. Kjente den på kroppen, men jeg fikk heldigvis sovet litt på flyet.

Etter temamøtet var det dekket til tre retters middag med vin på SAS hotellet. Jeg klarte meg med bare noen få glass fordi jeg ville løpe etterpå. Det var et bittelite fitnessrom på hotellet hvor jeg fikk lagt 7,2 kilometer bak meg.

Da jeg kom tilbake på rommet ble det en rask dusj, og fordi jeg ikke gadd å sjekke inn bagasjen hadde jeg ikke med shampo og balsam. Jeg tuller ikke når jeg sier at man skal lete lenge etter en så håpløs balsam som de har her. Håret føltes som stålull etterpå;/ flaks at jeg hadde med hårolje så de verste flokene gikk an å gre ut.

Nå må jeg legge meg under dyna, for det er nok en lang dag imorgen.

Natti natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar