mandag 8. oktober 2012

I have made up my mind

Å herregud, jeg har hatt så mange runder med meg selv de siste dagene at jeg nesten ikke har tenkt på noe annet. Det har vært karusell i hode hele helgen fordi jeg tror at jeg hadde klart å stille i Bodyfitness, dersom jeg hadde syns det var OK med den økningen i volum som følger med. Men det gjør jeg altså ikke, og jeg føler meg ikke som meg selv for øyeblikket. Det jeg derimot elsker er at rumpa har fått fasong. Kan det ikke bare forbli sånn da? Hehe.. Vel, jeg kaster inn håndkle i forhold til å stille i Bodyfitness.... Kanskje det kun forblir en drøm, eller kanskje det en gang blir virkelighet, vel - det gjenstår og se.

For at jeg ihvertfall ikke skulle angre på at jeg droppet formsjekken, deltok jeg på den. Vi trente litt på senteret vi skulle først, men alt jeg egentlig tenkte på var å løpe. Løpe langt og raskt slik at svetten bare siler, for det er en følelse jeg virkelig elsker.

Så da gjorde jeg det. På den eviglange veien hjem fra Bryne kriblet det nesten i magen fordi jeg skulle på Elixia og løpe på min kjære tredemølle. Målet var satt, og en mil skulle jeg legge bak meg, men da jeg hadde nådd mila, hadde jeg enda mer å gi. En kilometer til, og enda en og enda en.. Det endte opp med rett over 1,3 mil og jeg kunne sikkert holdt på lengre hvis det ikke hadde vært for at jeg var sulten. Men guuuud så digg det var. Det var en strålende fornøyd Karri som nesten danset hjem fra treningen, så dette var virkelig en etterlengtet løpetur. Og det skal jeg fortsette med, sammen med hard trening på rumpe, for den skal jeg bli fornøyd med.

Bloggen består - men konkurranse utgår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar